اقتصاد

اولین فایل Trust برای بیت کوین “Buffer ETF” با SEC

اولین فایل Trust برای بیت کوین “Buffer ETF” با SEC

شرکت خدمات مالی First Trust جدیدترین شرکتی است که برای بیت کوین ثبت نام کرده است (BTC) صندوق قابل معامله در مبادلات (ETF) — اما نه یک ETF.

در ۱۴ دسامبر، First Trust فرم N1-A را ارسال کرد با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای راه اندازی یک محصول جدید مرتبط با بیت کوین به نام First Trust Bitcoin Buffer ETF.

طبق دفترچه، این صندوق برای مشارکت در بازده مثبت قیمت طراحی شده است. — قبل از کارمزدها و مخارج — Grayscale Bitcoin Trust یا سایر محصولات قابل معامله در بورس (ETP) که عملکرد بیت کوین را در معرض دید قرار می دهد.

بر خلاف نقطه ETF بیت کوین، که به عملکرد بیت کوین مرتبط است، یک ETF بافر از گزینه هایی برای پیگیری یک نتیجه سرمایه گذاری تعریف شده استفاده می کند. .

یک ETF بافر برای محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر ضررهای افت بازار با قرار دادن یک بافر یا محدودیت برای رشد سهام در یک دوره مشخص طراحی شده است. ETFهای بافر که به عنوان «ETF با نتیجه تعریف شده» نیز شناخته می‌شوند، از گزینه‌هایی برای تضمین نتیجه سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند و در صورتی که بازارها بازدهی منفی را تجربه کنند، به دنبال ارائه سطح هدفمندی از محافظت نزولی هستند.

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، به X اشاره کرد. (که قبلا توییتر بود) در مورد ETF بافر بیت کوین First Trust نظر دهد و بیان کرد که این نوع وجوه در برابر درصد معینی از زیان نزولی با افزایش سقفی محافظت می کنند.

“انتظار داشته باشید که سایر شرکت کنندگان را در این فضا با ویژگی های منحصر به فرد ببینید. سیفارت افزود، استراتژی‌های متفاوتی که در هفته‌های آینده قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین را ارائه می‌دهند.

First Trust’s Bitcoin Buffer ETF یکی از اولین پرونده های ETF در SEC ایالات متحده است. بر اساس داده‌های ETF.com، در زمان نگارش این مقاله، 139 ETF بافر در بازارهای ایالات متحده معامله می‌شود که مجموع دارایی‌های تحت مدیریت آن به 32.54 میلیارد دلار می‌رسد. ETF های بافر را می توان در طبقات دارایی مانند سهام، کالاها و درآمد ثابت یافت.

ETF های بافر در سال های اخیر با بزرگترین صادرکننده ETF جهان، BlackRock، اولین نمایش اولین ETF بافر iShares آن در ژوئن 2023. محصولات جدید، iShares Large Cap Moderate Buffer ETF (IVVM) و iShares Large Cap Deep Buffer ETF (IVVB)، طبق داده‌های TradingView، به ترتیب حدود 5% و 2% از زمان راه‌اندازی اضافه شده است.

مرتبط: TMX 78٪ از ابزار ETF VettaFi را به قیمت 848 دلار خریداری می کند. M، افزایش سهام تا 100%

علی‌رغم قابلیت‌ها، ETF بافر همچنان حفاظت کامل را تضمین نمی‌کند، همانطور که ممکن است به نظر برسد. ممکن است با سرمایه گذاری در صندوق، مقداری یا تمام پول خود را از دست بدهید. صندوق بر خلاف بسیاری از دیگر محصولات سرمایه‌گذاری معمولی دارای ویژگی‌هایی است و ممکن است برای همه سرمایه‌گذاران مناسب نباشد.

کارشناس BlackRock ETF Jay Jacobs در “5 سوال در مورد ETF بافر” نوشت: محافظت در برابر ضررهای اساسی ETF. ETF بافر همچنین حفاظت اصلی یا غیراصولی را ارائه نمی کند، به این معنی که سرمایه گذار ممکن است همچنان کل سرمایه گذاری را از دست بدهد.

مجله: a href=”https://cointelegraph.com/magazine/crypto-regulations-us-warren-bitcoin/”>ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزارز در ایالات متحده می شود

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا